Customer Stories
The Footprint Challenge helpt sinds 2014 organisaties om te verduurzamen van binnenuit, via de medewerkers. Inmiddels hebben we duizenden mensen uitgedaagd om in actie te komen voor een duurzame toekomst. En we zijn nog lang niet klaar! Laat je inspireren door onze klanten. Ook samen impact maken? Mail ons via info@footprintchallenge.nl.

“Naast bewustzijn creëren, vonden we het ook heel belangrijk om het goede voorbeeld te geven. Ik was echt verrast door het groot aantal deelnemers. Ik wist dat duurzaamheid leefde in onze organisatie, maar dat het zo leefde, heeft mij echt verrast.”

“Het begon als een challenge in Nederland, maar wekte al snel interesse over de hele wereld. Dat is geweldig! Samen kunnen we impact maken.”

“Het enthousiasme en de strijd die bij sommige collega’s opkwam om de winnaar te zijn, werkte heel aanstekelijk. We hebben nieuwe collega’s leren kennen of collega’s op een hele andere manier leren kennen.”

“Een hele leuke ervaring voor bol.com! Heel goed geregeld en ook erg leuk om zelf aan deel te nemen. Ik krijg nu regelmatig berichtjes van collega’s die meer met duurzaamheid willen doen.”

“Bij DSG speelt duurzaamheid een belangrijke rol in de bedrijfsstrategie. We willen hier graag zoveel mogelijk DSG medewerkers bij betrekken.”

“In de aanloop naar onze nieuwe duurzaamheidsstrategie wilden we op een leuke, speelse manier bewustzijn creëren over belangrijke duurzaamheidsthema’s.”

“Wereldwijd hebben 2.000 medewerkers met passie meegedaan. Dat is een verbluffend resultaat, dat mijn verwachtingen heeft overtroffen!”

“Een challenge om medewerkers te betrekken leek ons supergaaf. Nog gaver zou het zijn om dit samen met andere waterorganisaties te doen.”

“Het meest trots zijn we op het enthousiasme van de deelnemers. De Footprint community was een levendige bron van communicatie en informatie tussen de deelnemers.”

“Met het organiseren van de HTH Footprint Challenge wilden we studenten en medewerkers inspireren met een innovatieve tool die aanzet tot actie en betrokkenheid.”

“We wilden laten zien dat het helemaal niet zo moeilijk is om milieuvriendelijker te leven. Dat doel hebben we ruimschoots behaald.”

“Tijdens de challenge hebben we culturele en geografische afstanden overbrugd door een onderwerp aan te pakken dat geen barrière kent; duurzaamheid.”

“Wij willen onze verantwoordelijkheid nemen en deze uitdaging samen met medewerkers aangaan.”